Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed - приказки с картинки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Не са заминали. Връщането на масло не е от помпата. Най вероятно имаш проблем със хидроакомулатора(сферата)
    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
    sprint tropheo
    155/1.8
    156/2.0 Selespeed

    Comment


    • #62
      Когато мембраната в сферата омекне (от старост например), започва да се движи с по-голям интервал. Когато не караш колата известно време, тя се връща в нормално положение и виждаш течността в нормалните граници. Като покараш малко (мембраната да поработи), остава разпъната и виждаш течността в казанчето на минимум.

      по-простичко от това, май няма как да го обясня....
      Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
      Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
      Alfa Romeo 90 2.0 '87
      sigpic

      Comment


      • #63
        Ясно,защото предния пътпреди да сменя четките,пак връщаше маслото в казанчето.А как мога да проверя сферата дали е наред?

        Comment


        • #64
          Колега , не четеш внимателно
          Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
          за проверка на сферата: Давате контакт и превклю чвате няколко предавки докато чуете , че помпта се включи. Изчаквате да вдигне налягане и да изключи. След това превключвате по една предавка и броите. Ако помпата тръгне на, или след 3-тото превключване , сферата е ОК

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
            Колега , не четеш внимателно
            Извинявам се колега,утре ще пробвам,а между другото знаеш ли кой е тоя сензор,че в другата тема не ми отговаря никой"P0325 knock sensor 1 circuit malfunction (bank 1 or single sensor "?

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от 156Selespeed
              Има ли шанс масло от казанчето или незнам от къде но да влезе в маслото на скоростната кутия?
              Първоначално публикувано от dobromirski
              Виждате, че нещата са конструктивно "добре" измислени. Когато тефлоновите уплатнения на хидроцилиндрите опуснат, маслото се събира в корпуса където е вилката (по-горната снимка). Ако бяха дупнали една дупка в корпуса какво щеше да стане а ? Ами маслото щеше да облива кожуха на кутията и Вие щяхте да псувате , че карате алфа. Хората са направили едно каналче(видно на снимката), през което хидравличната течност минава покрай избирача на скоростната кутия и отива къде...? Ами в нея рабира се .
              Така отвън всичко е чисто и спретнато, а Вие псувате, чак когато сринете скоростната кутия поради влошеното й мазане
              Отпред пред акумулатора седят релета. В 90% от случаите, за помпата релето е черно 50А, в което влизат два дебели (червен и кафяв кабел). Виждал съм обаче да се ползват и от малките 30А червена релета. Най лесно ще разбереш като откачиш буксата от помпата и с мултицет намериш на кое реле отива кабела. Като откриеш кое е, го размени с някое друго за проба. Погледни и състоянието на вторият 30А предпазител върхуакумулатора (да не е с окислени краища).
              Last edited by dobromirski; d.m.y г., 07:48.

              Comment


              • #67
                Е защо да го разменя като му работи помпата?
                Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                sprint tropheo
                155/1.8
                156/2.0 Selespeed

                Comment


                • #68
                  Защото му нагарят клемите и някй път дава контакт, някой път не, при което записва грешка - Pump relay, pilot signal filed и светва червената лампа. Налягане все още има и изключва на N. След 20-на секунди ECU-to прави нов опит и ако тръгне помпата и колата тръгва. И става едно мазало..

                  Comment


                  • #69
                    Това може да си го оправи и като зачисти контактите на релетата. Все пак не са толкова много а и няма да му реши проблема с връщането на масло
                    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                    sprint tropheo
                    155/1.8
                    156/2.0 Selespeed

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                      Колега , не четеш внимателно
                      Направих тази проверка,след второто превключване тръгва помпата,това значи ли че сферата не е добре?

                      Comment


                      • #71
                        Да !

                        Comment


                        • #72
                          Не е добре...ОК, но кво трябва да се направи? И ако не се ремонтира какъв е проблема да се кара така? Питам щото и на моята на второто превключване тръгва помпата
                          147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                          Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                          156 2.4 JTD - ex

                          Comment


                          • #73
                            На колегата съм му пуснал на лична как да си провери колко точно е налягането в сферата. Под 20 бара , колата почва да прави проблеми (увисва съединителят понякога, изклюва в дижение на N , прескача предавки и т.н. Ако твойта се държи нормално , не барай нищо за сега.

                            Comment


                            • #74
                              Ами нормално... в 99% от случаите, но от време на време сутрин прескача 1ва, направо на 2ра.... 1 път ми изключи в движение на N... не го отразих като проблем, щото не се е повторило още...за сега ще карам така, но каква е следващата стъпка- смяна на сверата, ремонт?
                              147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                              Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                              156 2.4 JTD - ex

                              Comment


                              • #75
                                "Ремонта" се оказва неподходящ. Това е все едно е да помпиш спукана гума . Смяна само с нова. Кеф ти оригинална, кеф ти ситроенска.

                                Comment

                                Working...
                                X